divendres, 18 de febrer del 2011

ADÈU


Xiquets, ha aplegat el moment de despedir-me de vosaltres.
Estic molt contenta d'haver pogut estar en una classe com la vostra, i d'haver compartit amb vosaltres un trocet del vostre curs. Em considere molt afortunada d'haver tingut l'oportunitat de fer les pràctiques amb unes persones tan especials.
Però a la vegada em dona molta pena anar-me'n, perquè encara que m'haveu fet cridar fins a quedar-me sense veu, vos he agafat molt d'afecte.
Vuic donar-vos les gràcies pels moments que m'haveu fet passar, per haver-me tractat tan bé i per donar-me tot l'afecte que m'haveu donat cada dia.
Cada un de vosaltres, encara que no s'adoneu, m'haveu ensenyat moltíssimes coses i m'haveu fer crèixer un poc més.
M'ho he passat molt bé, i espere que vosaltros també amb mi.
Me'n porte un trocet de cada un de vosaltres amb mi!
Espere que no s'oblideu de mi ni dels moments que hem passat tots aquests dies, que se m'han fet molt curts. Jo, no m'oblidaré de vosaltres.
Heu de portar-se igual de bé!
Un abraç molt molt fort per a cada un!

Claudia.