dijous, 17 de juny del 2010

ADÈU

Mai m'han agradat les despedides, sempre acabe plorant.Aquesta no em dol tant perquè encara us tindrè a mà.Vull dir-vos que, malgrat que de vegades ha sigut dur, ha estat un camí molt bonic i enriquidor.Sempre estareu en un raconet del meu cor.
Us he deixat un xicotet joc penjat al blog. Alguns ja us haureu adonat....aquesta manía d'escriure en vers sembla una miqueta pesà....però què li anem a fer?
Si llegiu els títols de les entrades d'avui, o l'índex que hi ha a la dreta voreu de què es tracta.
Gràcies per tot el que m'heu donat!

IRENE

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara que anem a quint en una altra mestra o mestre ,seguire estimante molt.

Anònim ha dit...

Irene me enganyat en el primer comentari ,no he ficat el meu nom, ja saps que soc un poc despistada.

VALERIA

Anònim ha dit...

Irene segueix ficant coses al bloc perque aixi jo puc seguir mirant-lo

Adivina qui ho ha escrit: una pista el seu nom comença per MA i acaba en NEL
LO PILLAS ¿?