dilluns, 22 de març del 2010

RESOLUCIÓ DE CONFLICTES

De nou hem utilitzat el material que ens ha deixat La Caixa.
Avui hem jugat a resoldre conflictes.
Amb unes plantilles semblants a les de l'altre dia hem anat donant resposta a les qüestions que se'ns plantejaven al voltant de diversos conflictes:
-Sempre volen seure els mateixos a la part de darrere de d'autobús...
-Una companya m'ha deixat una consola i l'he trencada sense voler...
-No tinc ganes de fer deures quan arribe a casa i els meus pares m'obliguen...
-Hi ha un grup de companys que molesten a una xiqueta de la classe...
-Arriba una nova alumna i li costa fer amics...
Ha estat molt interessant: s'han donat solucions als conflictes molt encertades i positives.....LA TEORIA ENS LA SABEM MOLT BE!!!!!!
Ara cal aplicar-la al dia a dia!
Estic segura de que ho aconseguirem!!!!!!