dimecres, 24 de febrer del 2010

més sobre GESTIÓ D'ESTATS D'ÀNIM

Els temes que se'ls plantejaven als xiquets/es anaven des de la gelosia pels germans menut, el comportament a classe, les dificultats per a realitzar algun tipus d'activitat (plàstica) les discusions entre amics, xics front xiques, els malsons, els accidents domèstics, les baralles familiars.....

tots i totes han pogut identificar i identificar-se en totes les situacions, manifestar sentiments clars i prou forts i...el més interessant: han donat solucions prou madures.
Crec que seria interessant asprofundir en aquestos temes per què estic convençuda de que les emocions i els estats d'ànim determinen molt la nostra manera d'estar a classe, d'aprendre i per damunt de tot de relacionar-nos i madurar com a persones, que al cap i a la fi és el que se preten a l'escola.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hui , dimecres 24 hem estat davant l'Ajuntament , per protestar per els problemes de infraestructura que tenen les escoles de la Vall.
El que ens a sorpres moltissim son dos coses , la primera es que hi havia poca gent i la segona , que l'alcaldesa se na anat sense preguntar perque protestavem i sense escoltar lo que dien la gent de la VALL
vALERIA